Biuro nieruchomości

Biuro Nieruchomości – projekt ulotki

Mimo rozwoju reklamy internetowej kolportaż materiałów reklamowych w tym ulotek – wciąż nie traci na atrakcyjności i popularności. Jest on wykorzystywany w niemal wszystkich branżach. Bardzo dobrze sprawdza się zwłaszcza w przypadku firm usługowych i nieruchomości. To świetny nośnik informacji i sposób na reklamę usług biur nieruchomości, agencji pośrednictwa sprzedaży mieszkań, czy agentów nieruchomości. Dobrze zaprojektowana i profesjonalnie rozdystrybuowana ulotka dotrze do świadomości klientów i ułatwi zapamiętanie marki. A co za tym idzie również wzrost liczby klientów, tak teraz, jak i w przyszłości.

ulotka biura nieruchomości

Do kogo skierowane są ulotki reklamowe?

Utarło się przekonanie, że ulotki reklamowe skierowane są głównie do nowych odbiorców, którzy po raz pierwszy spotykają się z daną marką (np. usługami kancelarii nieruchomości, pośrednictwem agenta nieruchomości). To jednak tylko część prawdy. Owszem, swoją ulotkę czy broszurę reklamową możesz skierować do takiej grupy odbiorców. Jednak równie dobrze może być ona skierowana do stałych czy byłych klientów firmy.

W tym ostatnim przypadku możesz skorzystać z kolportażu adresowego, który pozwala dotrzeć do konkretnie sprecyzowanej grupy odbiorców. Musisz jedynie pamiętać o tym, aby odpowiednio sformułować treść ulotki. W branży nieruchomości ulotki czy teczki ofertowe świetnie sprawdzą się zarówno przy poszukiwaniach nowych klientów, jak i jako reklama skierowana do klientów, którzy już kiedyś skorzystali z oferty agencji czy biura nieruchomości.

Jaka powinna wyglądać ulotka reklamowa w branży nieruchomości?

Głównym założeniem ulotek reklamowych biur nieruchomości jest skierowanie uwagi odbiorców na usługi oferowane przez firmę oraz skłonienie ich np. do zakupu mieszkania za pośrednictwem agenta nieruchomości. W dużej mierze celem ulotki jest więc stworzenie potrzeb odbiorców. Warto więc zamieścić na niej informacje o oferowanych usługach np.:

  • „Pomagamy w wycenie mieszkania przez rzeczoznawcę”;
  • „Kompletujemy dokumenty potrzebne do podpisania umowy”;
  • „Pomoc w poszukiwaniu odpowiedniej nieruchomości przez eksperta bardzo dobrze znającego rynek nieruchomości w danej miejscowości”;
  • „Zatrudniamy najlepszych prawników i doradców finansowych, którzy pomogą wybrać Ci najlepszą ofertę kredytu hipotecznego i ocenią Twoją zdolność kredytową”.

Wielu osobom usługi pośrednictwa sprzedaży nieruchomości kojarzą się przede wszystkim z koniecznością odprowadzania prowizji dla agenta, który pomoże znaleźć mieszkanie. Tymczasem usługi biur i kancelarii nieruchomości często mają o wiele większy zakres i pomagają uniknąć pułapek przy sprzedaży i kupnie mieszkań. Ulotka reklamowa jest świetnym miejscem na to, aby poinformować odbiorców o takich usługach i ich zaletach. Taka reklama bezpośrednia bardzo dobrze sprawdzi się w wielu grupach docelowych, szczególnie wśród zabieganych osób.

ulotka nieruchomości

Jakie są cechy skutecznej ulotki?

Jakie cechy powinna mieć dobra ulotka reklamowa? Jeśli chcesz mieć pewność, że trafi ona do świadomości odbiorców i zostanie przez nich zapamiętana, musisz pamiętać o dobrych praktykach związanych z projektowaniem i drukiem ulotek. Jak powinna wyglądać udana ulotka biura nieruchomości? W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na kilka cech dobrej ulotki reklamowej. Do cech dobrej ulotki reklamowej można zaliczyć między innymi:

  • Unikalność – dobrą praktyką jest stworzenie własnych, oryginalnych kreacji graficznych. Taka ulotka będzie się wyróżniała na tle tych stworzonych z gotowych szablonów. Dodatkowo pamiętaj, że grafiki, które można znaleźć w sieci (np. w wyszukiwarce Google), zazwyczaj objęte są prawami autorskimi i nie możesz z nich korzystać na użytek komercyjny.
  • Konkretna treść – ulotka to reklama małoformatowa. Ilość treści jest na niej mocno ograniczona, chociażby przez miejsce. Zadbaj więc o to, aby pisać konkretnie, chwytliwie. Unikaj powtórzeń, czy „lania wody”.
  • CTA, czyli wezwanie do akcji – na ulotce koniecznie zamieść hasło reklamowe i wskaż konkretne korzyści dla klienta. Nie musisz umieszczać tam długiej listy usług, jakie masz w ofercie. Musisz natomiast pokazać zalety skorzystania z danego rozwiązania, np. nasi eksperci sprawdzą, czy Twoja umowa nie posiada niekorzystnych dla Ciebie zapisów.

biuro nieruchomości ulotki

Stworzymy dla ciebie skuteczną i tanią ulotkę reklamową

Jeśli potrzebujesz pomocy przy stworzeniu odpowiedniej kreacji graficznej ulotki, najlepiej skorzystać z profesjonalnych usług firm, które się tym zajmują i zatrudniają najlepszych grafików np. Ulotki24. Nasi eksperci mogą przygotować dla Ciebie unikalną grafikę ulotki i zająć się jej kolportażem. Do naszych projektów przekazujemy ci prawa autorskie. Masz więc oryginalne materiały reklamowe, które możesz drukować, kiedy chcesz, i ile chcesz. Oferujemy także druk ulotek i materiałów reklamowych w sprawdzonej drukarni internetowej. Zajmujemy się profesjonalnym kolportażem ulotek już od 2012 roku i posiadamy pozytywne referencje od wielu klientów.