Pośrednictwo pracy

Biuro pośrednictwo pracy

Agencje pracy dla wielu firm są sposobem na oszczędzenie czasu na przeprowadzanie rekrutacji. W przypadkach dużych korporacji, gdzie rotacja na stanowiskach następuje często – agencje pracy stanowią swoisty zewnętrzny dział usług HR. Jak agencja oferująca usługi związane z pośrednictwem pracy może dotrzeć do swoich klientów? Jednym z najskuteczniejszych obecnie sposobów jest skorzystanie z profesjonalnego kolportażu ulotek reklamowych. Taka forma reklamy bezpośredniej pozwala znaleźć zarówno firmy poszukujące pomocy agencji pracy przy pozyskiwaniu pracowników, jak i potencjalnych pracowników, którzy szukają zatrudnienia.

ulotki pośrednictwa pracy

Jak zaprojektować materiały reklamowe dla agencji pracy?

Przede wszystkim pamiętaj, że wszystkie materiały reklamowe powinny być przygotowane z myślą o odbiorcach końcowych, czyli potencjalnych klientach Twojej agencji pracy. Inną reklamę będziesz więc kierować do firm poszukujących pomocy pośredników w przeprowadzeniu rekrutacji, a inną do pracowników, których szukasz dla swoich klientów.

W przypadku materiałów reklamowych skierowanych do zakładów pracy, korporacji i dużych przedsiębiorstw, bardzo dobrze mogą sprawdzić się rzetelnie przygotowane teczki ofertowe lub broszury reklamowe. W takich materiałach możesz dokładnie przedstawić zakres usług agencji pracy oraz korzyści wynikające z tego rodzaju rekrutacji pracowników, a także szczegóły dotyczące współpracy z Twoją marką.

Z kolei przy materiałach skierowanych do potencjalnych pracowników dla Twoich klientów, lepszym rozwiązaniem mogą okazać się tradycyjne ulotki reklamowe, czy plakatowanie ulic. Chociaż cel takich ulotek jest taki sam jak teczek ofertowych skierowanych do korporacji (zaprezentowanie oferty, pokazanie korzyści), w tym przypadku krótsza forma reklamy, będzie zdecydowanie lepsza. Takie zróżnicowanie pomoże ci odpowiednio dopasować treść reklamy do odbiorców.

O czym pamiętać projektując ulotkę reklamową?

Wbrew pozorom stworzenie odpowiedniego projektu ulotki reklamowej może nie być proste. Wiele osób za największą trudność uznaje odpowiedni dobór treści. Ulotka reklamowa, broszura, gazetka, teczka ofertowa czy katalog ma za zadanie zwięźle i treściwie poinformować odbiorców o korzyściach związanych ze skorzystaniem z danych usług. Często wymaga to odpowiedniego doboru informacji. Być może nie będziesz mógł poinformować w swojej ulotce o wszystkich cechach oferty czy produktu, jaki oferujesz. To jednak tak naprawdę nie jest, aż tak bardzo istotne. Ważne, żeby ulotka zawierała:

  • Wezwanie do akcji (CTA);
  • Konkretne korzyści dla odbiorców, wynikające z profilu i działalności agencji pracy czy pośrednika zatrudnienia. Rozwiąż w niej problemy swoich odbiorców np. brak czasu na przeprowadzenie rekrutacji, problemy ze znalezieniem pracy.
  • Chwytliwe hasło, które nie tylko zwróci uwagę, ale również wyróżni Twoją markę na tle konkurencyjnych agencji.

Prawdziwe wyzwanie pojawia się jednak wtedy, gdy dochodzi do stworzenia projektu ulotki i jej wydruku. Zebrane przez Ciebie informacje muszą zostać odpowiednio rozmieszczone na ulotce i uzupełnione o unikalną grafikę. Pamiętaj, że sama treść – bez zdjęcia – nie jest dobrą ulotką reklamową. Nie przykuje ona uwagi odbiorców, nie zachęci do skorzystania z oferty, nawet jeśli będzie ona najlepsza.

ulotki reklamowe

Dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnych grafików?

Projekt ulotki reklamowej najlepiej zlecić profesjonalnym grafikom, którzy zadbają o to, aby ulotka była czytelna i przejrzysta. Takie usługi oferujemy również w ramach działalności Ulotki24. Nasi graficy tworzą staranne kreacje graficzne ulotek, plakatów, wizytówek, teczek ofertowych i innych materiałów reklamowych. Naszym klientom przekazujemy prawa autorskie do projektów. To o wiele bezpieczniejsze rozwiązanie niż korzystanie z gotowych szablonów i grafik umieszczonych w sieci. W takiej sytuacji może się bowiem okazać, że nieumyślenie skorzystasz z obrazów objętych prawami autorskimi.

Korzystając z usług Ulotki24 możesz zlecić kompleksowe wykonanie projektów graficznych ulotek agencji pracy, a także ich druk i kolportaż we wszystkich największych miejscowościach w Polsce (Gdańsk, Gdynia, Radom, Kraków, Warszawa, Poznań, Katowice, Nowy Targ). Materiały reklamowe dystrybuujemy również w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich. Dbamy o rzetelną weryfikację kolportażu i ekspozycję plakatów przez cały okres kampanii reklamowej, a swoje działania dokumentujemy w szczegółowych raportach. W ten sposób możesz zrealizować szybką i skuteczną kampanię reklamową.