Edukacja

Stworzenie odpowiedniej kreacji graficznej ulotki jest jednym z najistotniejszych elementów powodzenia kampanii reklamowej. Szczególnie w przypadku branży edukacyjnej (np. korepetycje, szkółki piłkarskie, szkoły językowe, szkoły policealne), gdzie materiały reklamowe często skierowane są nie tylko do rodziców, ale także do dzieci i młodzieży, warto postawić na profesjonalne wykonanie ulotki. Nie wystarczy się tylko zareklamować wśród odbiorców, należy być w tym lepszym od konkurencji. Jak powinna wyglądać dobra ulotka reklamowa? Jakie jej elementy wpływają na faktyczny wzrost sprzedaży? Sprawdź, jakie są dobre praktyki w tym zakresie!

Jak powinna wyglądać dobra ulotka reklamowa?

Dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa powinna być przede wszystkim czytelna i przejrzysta. Osoba, do której trafia materiał reklamowy, powinna od razu wiedzieć, czego dotyczy ulotka i kto się reklamuje. Może to być nazwa produktu lub nazwa firmy plus jej logo. Część opisowa ulotki powinna być krótka i treściwa. Pisz konkretnie czego dotyczy oferta, nie stosuj tzw. wypełniaczy słownych.

Z ulotkami reklamowymi odbiorcy często zapoznają się na ulicy, czy na szkolnych korytarzach czekając na dzieci kończące lekcje. Przekaz musi więc być krótki i konkretny, tak aby łatwo zapadł w pamięć. Na szczegółowe zapoznanie się z ofertą firmy jeszcze przyjdzie czas. Głównym celem ulotki reklamowej jest zainteresowanie i zbudowanie świadomości na temat istnienia danych usług. W przypadku branży edukacyjnej ulotki reklamowe są bardzo popularne wśród:

  • Prywatnych szkół tańca i szkół sportowych dla dzieci i młodzieży;
  • Dodatkowych zajęć edukacyjnych i wychowawczych np. w domach kultury itp.;
  • Korepetycji i kursów przygotowawczych do egzaminów – szczególnie w okresie matur, egzaminów ósmoklasisty, zakończenia roku szkolnego lub semestru;
  • Kolonii i półkolonii oraz warsztatów edukacyjnych – w czasie wakacji, ferii zimowych lub zimowej przerwy świątecznej.

Na ulotce obligatoryjnie powinna się znaleźć również informacja o tym, jak skorzystać z oferty. W tym miejscu warto zastosować CTA, czyli wezwanie do akcji. Najlepiej, aby był to prosty komunikat typu: „Zapisz swoje dziecko już teraz! Dzwoń na numer telefonu…” Lub „Szczegóły na temat kursu maturalnego znajdziesz na stronie WWW. Skorzystaj z oferty i zrób pierwszy krok na drodze do studiowania na wymarzonej uczelni!”.

Gdzie warto roznosić ulotki reklamowe?

W przypadku branży edukacyjnej bardzo ważny jest również rejon dystrybucji ulotek reklamowych. Warto postawić tutaj na kolportaż punktowy. Ulotki warto roznosić na terenie szkół, przedszkoli, uczelni, miejscach często odwiedzanych przez rodziców z dziećmi. Profesjonalni operatorzy pocztowi (np. Ulotki24) posiadają wszelkie pozwolenia, aby roznoszenie ulotek w takich miejscach było legalne. Dzięki temu z łatwością dotrzesz ze swoimi materiałami reklamowymi do konkretnie sprecyzowanej grupy docelowej. Czyli osób, które faktycznie mogą zainteresować się Twoją ofertą.

Kto zaprojektuje dla ciebie ulotki?

Jeśli potrzebujesz pomocy przy zaprojektowaniu ulotki reklamowej dla swojej marki, możesz skorzystać z usług firmy Ulotki24. Posiadamy wieloletnie doświadczenie przy tworzeniu kreacji graficznych i projektowaniu materiałów reklamowych dla wielu firm, w tym również tych z branży edukacyjnej. Zatrudniamy najlepszych grafików, którzy zadbają o profesjonalny design ulotki i odpowiednie rozmieszczenie treści. Zajmujemy się także profesjonalnym i szybkim drukiem ulotek.

Możesz więc skorzystać z kompleksowej oferty usług Ulotki24 i zadbać o to, aby przygotowane materiały reklamowe zostały rozdysponowane w odpowiednie miejsca. Już od ponad 10 lat zajmujemy się kolportażem materiałów reklamowych, takich jak ulotki, gazetki reklamowe, broszury, katalogi, teczki ofertowe itp. Swoje usługi świadczymy zarówno na terenach wiejskich, miejsko-wiejskich, jak i w największych miejscowościach w Polsce m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Radomiu, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Rzeszowie, Nowym Targu. O szczegółową, indywidualną ofertę, pytaj naszego przedstawiciela.