Piekarnia

Głównym celem ulotki reklamowej jest przyciągnięcie uwagi klientów i skłonienie ich do skorzystania z Twojej oferty. To często wykorzystywany i skuteczny sposób na reklamę bezpośrednią. Kolportaż materiałów reklamowych mogą wykorzystać także piekarnie i sklepy ze zdrowym pieczywem. Dzięki temu możesz zareklamować nowo otwarty lokal, poinformować o zmianie w ofercie i wyróżnić się na tle konkurencyjnych – sieciowych i prywatnych piekarni. Krótko mówiąc, możesz przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną swojej marki. Warto jednak zwrócić uwagę na to, jak wygląda ulotka i do kogo jest skierowana?

Jak powinien wyglądać projekt ulotki reklamowej?

Projekt ulotki reklamowej należy rozpocząć od określenia grupy docelowej, do której kierujesz swoje materiały. Zarówno sama kreacja graficzna, jak i treść ulotki (język, którym się posługujesz), powinien być dopasowany do ich potrzeb i preferencji. Tworząc projekt, należy wziąć także pod uwagę dobre praktyki przy tworzeniu ulotek.

Chociażby odpowiedni dobór koloru tła i liter. Te kolory powinny dawać odpowiedni kontrast, tak aby treść była czytelna. Znaczenie ma tutaj również sama wielkość czcionki. Nie powinna być ona zbyt mała (szczególnie, jeśli Twoją grupą docelową są osoby starsze). Ale, nie możesz także popadać w skrajności i stosować czcionki zbyt dużej – nie zmieścisz wtedy na niej wszystkich niezbędnych informacji. To również dobry moment na wybranie formatu ulotki.

Jakie treści powinny znaleźć się na ulotce reklamowej?

Kiedy już wiesz, jak powinien wyglądać sam projekt graficzny i jaki będzie jej format, możesz zacząć układać treść, która znajdzie się na ulotce. Tutaj warto postawić na chwytliwe hasło, które wyróżni Twoją piekarnię i wypieki. Hasło powinno być wyróżnione (większa czcionka, inny kolor etc.) i zapadające w pamięć. Im krótsze, tym lepsze. Warto umieścić je zaraz obok nazwy i logotypu piekarni.

Obligatoryjnym elementem treści na ulotce reklamowej są także dane teleadresowe. Dokładny adres i numer telefonu do placówki to minimum, o jakie musisz zadbać. Dobrze jest także (opcjonalnie) umieścić adres e-mail oraz stronę WWW piekarni, gdzie Twoi klienci będą mogli zapoznać się ze szczegółową ofertą, na którą nie ma miejsca na ulotce czy broszurze reklamowej.

Pozostała treść ulotki zależy od tego, jaki jest cel reklamy i co chcesz przekazać odbiorcom. Może to być reklama nowej oferty (np. pieczywo bezglutenowe, pieczywo niskowęglowodanowe, pieczywo pełnoziarniste etc.), albo nowej lokalizacji piekarni. Tutaj również pamiętaj o tym, żeby pisać krótko i konkretnie. W ulotce reklamowej musisz obiecać odbiorcom konkretne korzyści, które mają skłonić ich do wyboru właśnie Twojej piekarni. Zwróć uwagę na to, aby treść była dla nich atrakcyjna, zawierała wezwanie do akcji i pobudzała wyobraźnię.

Kto przygotuje projekt ulotki reklamowej?

Dobry projekt ulotki reklamowej mogą przygotować dla ciebie najlepsi graficy zatrudnieni przez agencje marketingowe np. Ulotki24. Nasi specjaliści zadbają o wszelkie aspekty związane z przygotowaniem ulotki dla piekarni i wszelkich innych branż. Przekażemy Ci także prawa autorskie do projektu. Płacisz raz – drukujesz, ile chcesz. Kreacja graficzna ulotki piekarni będzie unikalna i nieszablonowa. Z pewnością wyróżni się ona na tle ulotek przygotowanych z gotowych szablonów lub bezpłatnych kreatorów graficznych. Oferujemy także profesjonalny druk ulotek w sprawdzonej drukarni internetowej. Swoje usługi świadczymy na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku, Nowym Targu, Lublinie, Radomiu.

Jaki kolportaż ulotek reklamowych piekarni jest najlepszy?

Tradycyjna forma reklamy, jaką jest kolportaż materiałów reklamowych, bardzo dobrze sprawdzi się szczególnie wśród osób starszych oraz w przypadku, gdy dobrze znasz swoją grupę docelową i jej zwyczaje. W przypadku piekarni reklama najczęściej skierowana jest do osób mieszkających w niewielkiej odległości (np. od osiedla) lub pracujących w pobliżu.

Najlepiej sprawdza się wtedy kolportaż bezadresowy oraz kolportaż punktowy. Firma Ulotki24 posiada status operatora pocztowego. Zajmujemy się profesjonalnym roznoszeniem ulotek. Zawsze dbamy o prawidłową weryfikację pracy hostess i roznosicieli ulotek, co potwierdzamy w swoich obszernych i dokładnych raportach z kolportażu.

Piekarniom oraz cukierniom proponujemy kolportaż bezadresowy. W jego zakresie znajduje się umieszczanie niezaadresowanych imiennie ulotek i innych materiałów reklamowych (broszur, katalogów, gazetek) do skrzynek pocztowych w domkach jednorodzinnych i blokach. Dobrym rozwiązaniem dla piekarni i cukierni może być także kolportaż punktowy, czyli pozostawienie ulotek w dużych zakładach pracy i instytucjach znajdujących się w odpowiedniej odległości od sklepu.