Usługi medyczne

Ulotka reklamowa branża medyczna  

Ulotki reklamowe, broszury informacyjne czy bezpłatne gazetki poradnikowo-edukacyjne, zazwyczaj nie kojarzą się nam z branżą usług medycznych. Wydaje się, że lekarze, pielęgniarki czy fizjoterapeuci (czyli mówiąc ogólnikowo – branża medyczna), nie muszą się reklamować. Jednak wbrew pozorom tworzenie i kolportaż takich materiałów nie jest obcy tej branży. Swoje ulotki, broszury, wizytówki, a nawet gazetki dla pacjentów tworzą sieci prywatnych przychodni np. Lux Med., Medicover itp. Często na druk ulotek czy wizytówek decydują się także fizjoterapeuci, masażyści, czy pielęgniarki oferujący swoje usługi np. z dojazdem do pacjenta. Co może, a co powinno znaleźć się na takiej ulotce usług medycznych?

ulotka medyczna

Jak powinna wyglądać dobra ulotka medyczna?

Dobrze przygotowana ulotka nie powinna być szablonowa. Szczególnie w przypadku usług medycznych jest to niezwykle istotne. W tym przypadku na nic mogą zdać się chwytliwe, krzykliwe hasła. Chociaż oczywiście nie należy rezygnować z przedstawienia korzyści związanych z daną usługą (np. poród w prywatnym szpitalu to pewna jednoosobowa sala porodowa, zabiegi laserowej korekcji wzroku uwolnią cię od noszenia okularów i soczewek kontaktowych itp.). Należy mieć jednak na uwadze, do jakiej grupy docelowej kierujemy ulotkę i zadbać o to, aby była ona napisana odpowiednim językiem.

Oprócz przedstawienia zalet danych usług standardowo należy umieścić na niej dane teleadresowe punktu usługowego (np. konkretnego szpitala, przychodni etc.) lub osoby wykonującej zabiegi medyczne (szczególnie imię i nazwisko, opcjonalnie nazwa firma, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą i można Cię znaleźć pod tą nazwą np. w sieci). Możesz zastanawiać się, jak zmieścić wszystkie niezbędne informacje na niewielkim druku reklamowym np. ulotce o formacie A6 lub DL?

Tym mogą zająć się dla Ciebie profesjonalni graficy z firmy Ulotki24, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu kreacji graficznych. Zadbają oni o to, aby na ulotce czy w broszurze znalazły się wszelkie niezbędne informacje, a przy tym były one rozmieszczone w odpowiedni sposób. Tak, aby ulotka była czytelna, a informacje na niej zawarte zapadały w pamięć odbiorców.

Jaka grafika na ulotkę usług medycznych?

Nawet najlepiej przygotowana treść nie zapadnie w pamięć odbiorców, jeśli nie będzie uzupełniona o grafikę. Pamiętaj o tym, że większość zdjęć, które możesz znaleźć w sieci (np. w wyszukiwarce Google grafika), jest objęta prawami autorskimi. Wykorzystywanie takich grafik komercyjnie, bez pozwolenia, choćby na ulotkach reklamowych czy teczkach ofertowych, może spowodować odpowiedzialność karną.

Nasi graficy zadbają o to, aby kreacja graficzna Twojej ulotki była oryginalna, estetycznie wykonana. Przekażemy Ci także prawa autorskie. Płacisz raz, a drukujesz, ile chcesz, i kiedy chcesz. Nie narażasz się przy tym na odpowiedzialność karną. Niepowtarzalna ulotka z unikalną grafiką zostanie także lepiej zapamiętana przez odbiorców.

ulotka medyczna

Jaki kolportaż ulotek usług medycznych?

W przypadku branży medycznej bardzo dobrze sprawdzi się kolportaż punktowy. Punktowa dystrybucja materiałów reklamowych polega na dostarczaniu ich do wskazanych punktów (np. przychodni zdrowia) w określonym rejonie kolportażu. W przypadku branży medycznej warto postawić na profesjonalne roznoszenie ulotek do: szpitali, ośrodków zdrowia, przychodni POZ, gabinetów medycznych – czyli wszędzie tam, gdzie można spotkać największą ilość odbiorców danej grupy docelowej. Można tutaj postawić nawet na wąską specjalizację. Np. ulotki usług rehabilitacyjnych roznosić do przychodni ortopedycznych albo ulotki dotyczące porodów w prywatnych szpitalach pozostawić w klinikach prowadzenia ciąży.

 Profesjonalne roznoszenie ulotek proponują operatorzy pocztowi (np. Ulotki24). Korzystając z usług operatora pocztowego, zyskujesz pewność, że twoje materiały zostają rozdystrybuowane w odpowiedni i szybki sposób. A tym samym szybko trafią do rąk odbiorców. Firma Ulotki24 proponuje kompleksowe usługi związane z projektowaniem ulotek i kreacji graficznych materiałów reklamowych, a także drukiem ulotek oraz kolportażem. Działamy na terenie małych miasteczek i wsi, a także w największych miejscowościach w Polsce (m.in. Warszawa, Poznań, Szczecin, Łódź, Kraków, Olsztyn, Gdańsk, Gdynia, Lublin, Radom).