Usługi budowlane

Usługi budowlane to jedna z branż, dla których kolportaż ulotek reklamowych jest wciąż jedną z najważniejszych i najskuteczniejszy metod pozyskiwania klientów. Zanim jednak ulotka trafi w ręce klientów, musi zostać odpowiednio zaprojektowana i wydrukowana. Sam rejon kolportażu i sposób dystrybucji jest ważny, jednak to od prawidłowo wykonanej ulotki zależy, czy klienci po zapoznaniu się z jej treścią, zainteresują się usługami danej firmy i skorzystają z proponowanej oferty. Jak zadbać o to, aby wyróżnić się na tle konkurencji, a ulotka nie trafiła z rąk odbiorców od razu do śmietnika? Dowiedz się, jak powinna wyglądać dobra ulotka!

Ulotki reklamowe usług budowlanych

Usługi budowlane cieszą się dużą popularnością także w czasach kryzysu. W końcu każdy musi mieć gdzie mieszkać. A co za tym idzie, wciąż powstają nowe domy i nieruchomości wielorodzinne. Budowane są osiedla bloków i domków. Prym wiodą również prywatne inwestycje budowlane. Co to oznacza dla branży usług budowlanych? Przede wszystką dużą konkurencję. Ale także duży rynek zbytu. Dobrze zaprojektowane ulotki reklamowe oraz precyzyjnie określony rejon dystrybucji, pozwolą ci dotrzeć do potencjalnych klientów.

Jak powinna wyglądać ulotka reklamowa usług budowlanych?

Każda ulotka reklamowa musi być przede wszystkim precyzyjna i konkretna. W przypadku usług budowlanych warto zamieścić w niej dokładne informacje na temat oferty. Na Twojej ulotce powinien znaleźć się choćby ramowy zakres usług, które oferujesz np. wznoszenie budynków, rozbiórki, montaż, przebudowa, zbrojenia, murowanie ścian, ocieplania budynków, instalacje elektryczne, instalacje wodno-kanalizacyjne etc.

Do dwóch najważniejszych treści na ulotce reklamowej zalicza się nazwę firmy oraz dane teleadresowe, tak aby klienci mogli cię znaleźć. Nazwa firmy powinna być dobrze wyeksponowana. Tak samo, jak dane firmy (adres, strona WWW, numer telefonu, e-mail). W tym przypadku nie korzystaj z małej czy kiepsko czytelnej czcionki. Pamiętaj, że nawet w przypadku ulotek w małym formacie, możesz wykorzystać obie jej strony. Dzięki temu druk ulotek będzie tani, a ty w pełni wykorzystasz miejsce na papierze. Duże znaczenie ma tutaj całokształt kreacji graficznej ulotki.

Dobre praktyki przy kreacji ulotki usług budowlanych

Firma Ulotki24 proponuje kompleksowy zakres usług związany z przygotowywaniem oraz dystrybucją ulotek reklamowych dla firm oferujących usługi budowlane. Swoje usługi związane z kolportażem materiałów reklamowych świadczymy na terenie całego kraju (w tym największych miejscowościach np. Warszawa, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Katowice, Radom, Białystok). Dbamy o prawidłową weryfikację kolportażu. Możemy podjąć się dystrybucji przygotowanych przez Ciebie ulotek, a także zaprojektować własną kreację graficzną dla Twojej marki. Ważne! Przekażemy Ci prawa autorskie do projektu. Płacisz raz, drukujesz – ile chcesz!

Czym wyróżniają się skuteczne ulotki usług budowlanych?

Aby ulotka reklamowa firmy budowlanej była skuteczna, powinna zawierać optymalną ilość treści, dobrze wyeksponowane chwytliwe hasło oraz dane firmy. Język, którego używasz na ulotce, powinien być skierowany do konkretnej grupy docelowej. W przypadku usług budowlanych ulotki najczęściej będą skierowane do osób młodych, które stawiają nieruchomości lub przedsiębiorców budowlanych (np. deweloperów). Język powinien więc być profesjonalny, świadczący o rzetelności Twoich usług. W Ulotki24 zatrudniamy najlepszych grafików, którzy stworzą dla Ciebie indywidualny projekt grafiki reklamowej.

Zadbają oni nie tylko o odpowiednią treść, ale także jej rozmieszczenie, nawet na ulotkach niewielkoformatowych. To ważne, aby treść nie dominowała nad obrazem i odwrotnie. Ulotka powinna rzucać się w oczy, a kreacja graficzna powinna być unikalna (ułatwi to zapamiętanie treści), jednak nie oznacza to, że musi być ona krzykliwa.

Oferujemy także tani i ekspresowy druk ulotek w sprawdzonej drukarni internetowej. Z nami możesz wydrukować ulotki online z bezpłatną dostawą za 0 zł. Dzięki temu szybko trafią one do kolportażu, a tym samym do rąk i skrzynek pocztowych Twoich klientów. Twoje ulotki możemy roznosić do skrzynek pocztowych w blokach lub domkach jednorodzinnych (kolportaż adresowy, bezadresowy). Naszym klientom proponujemy także kolportaż punktowy. W przypadku firm budowlanych świetnie sprawdzi się kolportaż przy supermarketach budowlanych, czy też np. w urzędach przy wydziale architektury.