Gabinety kosmetyczne

Ulotki reklamowe salonu kosmetycznego i fryzjerskiego

Reklama bezpośrednia to często jeden z najlepszych sposobów zdobycia uwagi klientów i zainteresowaniach ich swoją ofertą. Sprawdza się ona również w branży usług kosmetycznych. Szczególnie dla osób, które prowadzą małe lokalne gabinety kosmetyczne czy salony piękności, ulotki reklamowe mogą okazać się „strzałem w dziesiątkę”. Dzięki nim można szybko dotrzeć do lokalnej społeczności zainteresowanej zabiegami upiększającymi i zabiegami medycyny estetycznej. Dobrze zaprojektowana kreacja graficzna na ulotce, wysokojakościowy wydruk i odpowiednia dystrybucja z pewnością są w stanie przynieść wymierne korzyści w postaci większego zainteresowania usługami, a tym samym pozyskania nowych klientów.

Jak tworzyć skuteczne i atrakcyjne ulotki promujące gabinet?

Branża kosmetyczna z roku na rok staje się coraz bardziej popularna. W Polsce coraz modniejsze stają się zabiegi, które do tej pory kojarzone były raczej z celebrytami albo zabiegami bardzo drogimi, wykonywanymi tylko w największych miastach, albo w ogóle – poza granicami kraju. Ulotki reklamowe to świetny sposób na poinformowanie swoich odbiorców o ofercie, w której często znajdują się takie zabiegi, jak:

  • Mikrodermabrazja;
  • Sonoforeza;
  • Endermologia (masaż podciśnieniowy);
  • Mezoporacja;
  • Lifting manualny;
  • Refleksologia terapeutyczna;
  • Body space;
  • Oczyszczanie wodorowe.

Chociaż z perspektywy kosmetyczki są to bardzo popularne zabiegi, dla wielu osób niezwiązanych z branżą beauty na co dzień, mogą one brzmieć co najmniej enigmatycznie. Kolportaż materiałów reklamowych wśród odpowiednio dobranej grupy docelowej może poinformować odbiorców nie tylko o tym, że oferujesz takie usługi, ale także o tym, że coś takiego w ogóle istnieje! W ten sposób stwarzasz potrzeby swoich odbiorców i od razu dajesz im na nie odpowiedź.

Jakie powinny być ulotki usług kosmetycznych?

Odpowiednia kreacja graficzna ulotki to jeden z dwóch najważniejszych elementów związanych z powodzeniem tego typu kampanii reklamowej. Pomijając kwestie oczywiste, takie jak przejrzystość ulotki (wyraźna, łatwa do rozczytania czcionka, odpowiednio dobrane do siebie kolory, przykuwająca uwagę grafika z logotypem marki itp.), warto zwrócić również uwagę na właściwe rozmieszczenie treści.

Jest to szczególnie istotne w przypadku małoformatowych ulotek czy broszur reklamowych, gdzie miejsca do umieszczenia treści jest niewiele. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnym grafikom, którzy zaprojektują ulotkę w taki sposób, aby przyciągała ona uwagę odbiorców i dawała prostą odpowiedź na najważniejsze pytanie – czyli jaką korzyść zyska odbiorca, który skorzysta z oferty.

Takie usługi oferuje firma Ulotki24. Posiadamy już ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu kreacji graficznych ulotek reklamowych oraz innych materiałów reklamowych (wizytówki, teczki ofertowe, broszury, katalogi, plakaty). Zatrudniamy najlepszych grafików i user experience designer, którzy mogą stworzyć dla Ciebie unikalne, oryginalne ulotki i zaprojektować grafiki do social mediów i strony internetowej.

Co powinno znaleźć się na ulotce promującej gabinet kosmetyczny?

Masz już zaprojektowane i wydrukowane ulotki reklamowe swojej marki? Świetnie! Teraz czas na to, aby trafiły one we właściwe ręce i do odpowiednich skrzynek pocztowych w blokach i domkach jednorodzinnych. Kolportaż materiałów reklamowych najlepiej zlecić profesjonalnemu operatorowi pocztowemu (np. Ulotki24). Zyskujesz wtedy pewność, że zostaną one szybko i sprawne dostarczone do odbiorców. Ulotki24 dba o prawidłową weryfikację kolportażu i przygotowuje obszerne raporty z kolportażu dla swoich klientów. Nasze usługi oferujemy we wszystkich największych miejscowościach w Polsce m.in.: w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Białymstoku, Katowicach, Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Rzeszowie, Lublinie, Nowym Targu.

Nasi eksperci pomagają także w określeniu odpowiedniej formy dystrybucji (kolportaż adresowy, kolportaż bezadresowy, wydawanie ulotek klientom i przechodniom, kolportaż punktowy) oraz rejonu dystrybucji. To ważne z punktu widzenia dotarcia do właściwej grupy docelowej. W przypadku usług kosmetycznych grupę tę stanowić będą kobiety. Od konkretnej oferty danego salonu kosmetycznego zależy grupa wiekowa do której kierujemy kolportaż. Mogą to być młode osoby w wieku 18-25 lat, lub przeciwnie – kobiety w wieku 65+. Nad tym aspektem warto zastanowić się jeszcze przed przygotowaniem ulotki reklamowej.