#3. Precyzyjna kontrola

Jak wygląda wewnętrzna kontrola naszych Pracowników:


Stosujemy kilka poziomów kontroli pracowników wydających materiały reklamowe.
Pierwszym z nich jest Koordynator, który podczas trwania zlecenia monitoruje wykonanie usługi w terenie.
Drugi, to tajemniczy adres. Każdy z Naszych pracowników w rejonie swojej pracy otrzymuje kilka nieistniejących adresów. Jeżeli oznaczy w swoim raporcie, że zrealizował nieistniejący adres to jest to dla Nas informacja, że należy skontrolować, jeszcze raz, dokładnie, jego pracę.
Trzecim etapem kontroli jest dokumentacja zdjęciowa, jaką przygotowuje Koordynator i pracownicy wydający materiały. Są to unikalne zdjęcia prezentujące skrzynki pocztowe z lekko wysuniętym materiałem reklamowym.

Karta kontroli - Bytom

Raport:
-Zobowiązujemy się do udzielenia informacji dt. realizacji w każdej
chwili,
-Kontroli razem z naszym Supervisorem,
-Dokumentacja zdjęciowa min. 200 sztuk,
-Opcjonalnie plik z nadajnika GPS,
-Spisu ulic.

Ile czasu trwa terenowa kontrola z klientem ?

Terenowa kontrola z klientem umawiana jest w terminie dogodnym dla Zleceniodawcy lub oddelegowanej osoby. Następnie Zleceniodawca wskazuje losowo adresy, które chce zweryfikować, tj. sprawdzić czy w skrzynce pocztowej pod danym adresem znajduje się jego materiał reklamowy. Terenowa kontrola kolportażu trwa od 1 h do 3 h. W tym czasie weryfikowane są skrzynki pocztowe w blokach lub domkach jednorodzinnych. Podczas trwania kontroli kolportażu sporządzany jest protokół kontrolny. To dokument, na którym zapisywane są weryfikowane adresy pocztowe. Kontroler przy każdym adresie dodaje adnotacje „1” -oznacza, że ulotka znajduje się w skrzynce pocztowej; adnotację „0” – oznacza brak ulotki w skrzynce pocztowej. Na tej podstawi sporządzany jest wskaźnik skuteczności dotarcia. Wynik powyżej 95 % oznacza, że kolportaż ulotek został przeprowadzony prawidłowo.

Karta kontroli - Białogard