#4. Pozytywne referencje

Pozytywne opinie klientów o kolportażu ulotek

Kolportaż materiałów reklamowych cieszy się bardzo dużą popularnością wśród przedsiębiorców wszelkich branż. To jedna z najlepszych metod docierania do świadomości klientów i budowania z nimi pozytywnych relacji. Świetnie zdają sobie z tego sprawę choćby przedstawiciele partii politycznych, którzy w okresie kampanii wyborczych inwestują w kolportaż bezadresowy swoich ulotek reklamowych. Z dystrybucją materiałów reklamowych możemy się jednak spotkać także na co dzień. Gazetki promocyjne supermarketów (Biedronka, Lidl, Kaufland, Dino etc.), broszury sieci telekomunikacyjnych czy banków (UPC, Orange, Vectra, mBank), to reklamy, z którymi spotykamy się na co dzień.

Jak wybrać roznosiciela ulotek?

Jeśli chcesz mieć pewność, że twoje materiały reklamowe zostaną szybko i sprawnie dostarczone do rąk i skrzynek pocztowych w blokach i domkach jednorodzinnych potencjalnych klientów firmy, warto korzystać z usług profesjonalnych operatorów pocztowych. Rejestr operatorów pocztowych znajduje się na stronie UKE i jest dostępny bezpłatnie. Pod numerem B-00638 znajdziesz tam firmę Ulotki24, która kolportażem materiałów reklamowych zajmuje się już od przeszło 10 lat! Dlaczego korzystanie ze sprawdzonych i renomowanych firm, jest tak ważne?

Wysoka jakość kolportażu materiałów reklamowych

Operatorzy pocztowi to sprawdzone i profesjonalne firmy z wieloletnim doświadczeniem, które świadczą swoje usługi na najwyższym poziomie. Sprawdź referencje Ulotki24 i zobacz, jakie marki już nam zaufały! Rzetelny kolportaż ulotek powinien być dla Ciebie najistotniejszą częścią kampanii promocyjnej marki. Odpowiednia dystrybucja materiałów reklamowych wpływa na sposób postrzegania firmy przez odbiorców.

Jest to szczególne ważne przy wydawaniu ulotek przechodniom i klientom. Hostessa, czy roznosiciel ulotek nie powinien się ograniczać do „wciśnięcia” ulotki w rękę przechodnia. Dobrymi praktykami związanymi z roznoszeniem ulotek jest zagadanie do klienta, uśmiechnięcie się itp. To pierwszy krok w budowaniu relacji klient – firma. Profesjonalni operatorzy pocztowi doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego stosują weryfikacje pracy swoich pracowników.

Raporty z kolportażu

Pozytywne referencje uzyskane przez Ulotki24 wynikają również z rzetelnego i dokładnego sposobu weryfikacji kolportażu. Praca zatrudnionych przez nas roznosicieli ulotek weryfikowana jest na kilka sposobów. W swojej praktyce stosujemy m.in.:

  • Tajemniczy adres;
  • Weryfikację pracy przez koordynatora zlecenia;
  • Dokładne raporty z wykonania zlecenia zawierające m.in. dokumentację zdjęciową oraz opcjonalnie plik z nadajnika GPS, dostępne dla klienta w każdym momencie.

Co to oznacza dla Ciebie? Korzystając z usług Ulotki24 nie musisz obawiać się, czy ulotki zostaną dostarczone we wskazane miejsca. To naszym obowiązkiem jest prawidłowy kolportaż materiałów reklamowych oraz weryfikacja poprawności wykonania zlecenia przez hostessy i roznosicieli ulotek.

Co może ci dać kolportaż materiałów reklamowych?

Kolportaż materiałów reklamowych to świetny sposób na pozyskiwanie realnych klientów, a nie tylko kolejnych wykresów dla działu marketingowego firmy. Realne korzyści z dystrybucji ulotek, broszur, teczek ofertowych czy gazetek reklamowych, można bardzo łatwo zmierzyć. Dobrym miernikiem będzie tutaj np. umieszczanie na ulotkach unikalnych kodów rabatowych do wykorzystywania w sklepie stacjonarnym czy internetowym.

W ten sposób budujesz także pozytywne relacje z odbiorcami treści oraz ułatwiasz zapamiętanie marki. Tym ważniejsze jest zlecenie usług kolportażu bezadresowego lub kolportażu adresowego profesjonalnym i sprawdzonym firmom, takim jak Ulotki24. Profesjonalne roznoszenie ulotek pozwala dotrzeć do konkretnie sprecyzowanej grupy docelowej i wyróżnia się wysoką efektywnością (w przedziale 80-90% budynków).