#5. Reklamuj się jak konkurencja

Prosty sposób zamówienia usługi

Szukasz szybkiego sposobu na reklamę? Zależy ci, aby jak najszybciej dotrzeć do świadomości potencjalnych klientów? Pozycjonowanie strony internetowej trwa zbyt długo? A może Twoich klientów w ogóle nie ma w sieci? Rozważ kolportaż materiałów reklamowych i przygotowanie profesjonalnych ulotek, wizytówek Twojej firmy! Taka forma reklamy bezpośredniej pozwoli Ci dotrzeć do konkretnie sprecyzowanej grupy docelowej w bardzo krótkim czasie! Gwarantujemy, że sam sposób zamówienia usługi kolportażu ulotek reklamowych także nie nastręczy Ci problemów!

Dlaczego kolportaż ulotek reklamowych jest tak skuteczny?

Kolportaż ulotek reklamowych to świetny sposób na zbudowanie bezpośrednich relacji z klientem. Tradycyjne reklamy internetowe powoli odchodzą do lamusa. Wiele z nich blokowanych jest za pomocą bezpłatnych wtyczek typu addblock. Internauci także sceptycznie podchodzą do wyskakujących na środku ekranu okienek, które przeszkadzają w przeglądaniu stron internetowych, czy oglądaniu filmów. Zupełnie inaczej sprawa ma się w przypadku tradycyjnych ulotek reklamowych.

Ulotki trafiające bezpośrednio do rąk potencjalnych klientów lub ich skrzynek pocztowych w blokach i domkach jednorodzinnych, wciąż cieszą się dużą popularnością. Oprócz tradycyjnych ulotek wykorzystywanych często przez banki czy partie polityczne w okresie kampanii wyborczych wiele firm decyduje się także na inne materiały reklamowe np.:

  • Katalogi – często kojarzone z firmami kosmetycznymi np. Avon, Oriflame;
  • Gazetki reklamowe – roznoszone cyklicznie, szczególnie dla sieci supermarketów np. Biedronka, Lidl, Dino, Selgros;
  • Teczki ofertowe;
  • Broszury;

Kolportaż reklamowy wpływa na zapamiętanie marki przez odbiorców i budowanie z nimi relacji. To dobry sposób na pozyskanie nowych klientów i zatrzymanie uwagi starych odbiorców. Często do ulotek reklamowych dołączane są unikalne kody rabatowe lub vouchery, które wpływają na wzrost zaufania klientów. A przy tym są świetnym narzędziem marketingowym, które pozwala zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej. Dzięki takim praktykom dowiesz się, ile osób faktycznie skorzystało z oferty po zapoznaniu się z ulotką czy katalogiem.

Jak zamówić kolportaż ulotek reklamowych?

Jeśli interesuje cię kolportaż ulotek i innych materiałów reklamowych, w pierwszej kolejności musisz znaleźć odpowiednią firmę, która zajmie się ich drukiem i dystrybucją. Polecamy korzystanie z usług profesjonalnych operatorów pocztowych. Firma Ulotki24 jest operatorem pocztowym znajdującym się w rejestrze operatorów pocztowych UKE pod numerem B-00638. Korzystając z usług takiej sprawdzonej firmy, zyskujesz pewność, że twoje materiały reklamowe zostaną w prawidłowy i szybki sposób dostarczone do klientów.

 Skontaktuj się z przedstawicielem operatora pocztowego już teraz!

Nie musisz samodzielnie zatrudniać hostess i roznosicieli ulotek ani weryfikować ich pracy. Zajmie się tym operator pocztowy. Jeśli szukasz profesjonalnych usług dystrybucji adresowej i bezadresowej ulotek reklamowych, już teraz skontaktuj się z przedstawicielem Ulotki24 i zapytaj o ofertę dostosowaną do potrzeb Twojej marki. Możemy zająć się dla Ciebie również przygotowaniem kreacji graficznych oraz drukiem ulotek.

Jakich informacji potrzebujesz do zamówienia dystrybucji ulotek?

Kontaktując się z przedstawicielem operatora pocztowego, warto mieć spisane informacje dotyczące kolportażu ulotek. Pozwoli to na przygotowanie indywidualnej oferty i szybkiej wyceny. Jakie informacje są potrzebne do złożenia zamówienia? W formularzu kontaktowym podaj informacje na temat:

  • Rejonu kolportażu (obszar miejski, obszar wiejski, obszar miejsko-wiejski) – ma to wpływ na cenę za dystrybucję ulotek, a także czas realizacji usługi. Ulotki24 świadczy swoje usługi na terenie największych miast (np. Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań, Opole, Radom, Lublin, Wrocław, Rzeszów), jak i niewielkich miast i wsi.
  • Formatu materiałów reklamowych – np. ulotka DL, ulotka A6, broszura, teczka ofertowa, gazetka reklamowa, katalog etc.
  • Rodzaj dystrybucji – napisz, czy interesuje cię kolportaż adresowy, kolportaż bezadresowy, kolportaż punktowy, czy chcesz połączyć kilka rodzajów dystrybucji np. dystrybucja adresowa i wydawanie ulotek do rąk klientów i przechodniów.

W wiadomości do naszego przedstawiciela nie zapomnij również podać danych kontaktowych do siebie (numer telefonu, adres mailowy), abyśmy mogli się z Tobą skontaktować i przedstawić ofertę. Zawsze dbamy o to, aby była ona indywidualnie dopasowana do potrzeb danej firmy oraz specyfiki branży, w której marka funkcjonuje na co dzień.